Foto dag ;o)

Idag började dagen vid halv 11 med lite frukost. Någon halvtimma efter det gick det iväg till kohagen 300 m bort. Man blev ju lite rädd när de stora korna, och tjuren, kom springande i full fart. Men med en gren i handen fungerar allt bra. ;0))


Utrustning:
Canon Eos 400D
EF-s 18-55 f/3,5-5,6

Väl hemma igen efter en kvarts försök att komma ut ur hagen,  korna stod ivägen hela tiden, la ja in bilderna på datorn. Precis efter det började pappa tvätta bilden och jag så en chans att få lite bra bilder.


Utrustning:
Canon Eos 400D
EF 70-200 f/4,0 L USM

Efter det så hände samma sak igen. Jag la in bilderna på datorn och sen så efter någon timma så bar det av mot skogen för att plåta pappa och Ankie, låtsas mamma, när de körde ett träningspass. Som ni ser på bilderna så är de i ett kärr... ;o))
Man kan säga att man blev blöt! ;)



Utrustning:
Canon Eos 400D
EF-s 18-55 f/3,5-5,6

Oliver
www.wettdinho.se
Det är inte tillåtet att kopiera några bilder utan min tillåtelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är inte tillåtet att kopiera eller ladda ned bilder från denna blogg!

Min utrustning

Kontakt:

[email protected]

Bloggkoll