Jag fotograferar...


En sportbild från RM H55 i golf, en golfspelare som speglas i en driver...
Utrustning:
Canon EOS 400D
EF 70-200 f/4,0 L USM

... nästan allting. :o)) Ja, jag gillar all sorts av fotografering. Mest av allt gillar jag att fota sport! Det kan vara så för att jag gillar sport och håller på med det väldigt mycket. Jag kan också en del om det så det gör det bara ännu roligare. Jag gillar även att fota natur och djur, men allt är roligt med en kamera i handen. :o)) Det blir ännu roligare om man kan vara flera när man fotar och jag har turen som har Jonatan! (Tryck mellan "har" och "!" för att komma tll hans hemsida)


En solig vårdag tvättade familjen bilarna...
Utrustning:
Canon EOS 400D
EF 70-200 f/4,0 L USM


En molnig dag utanför Cloetta Center. 
Utrustning:
Canon EOS 400D
EF-s 18-55 f/3,5-5,6

Oliver
www.wettdinho.se
Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan min tillåtelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är inte tillåtet att kopiera eller ladda ned bilder från denna blogg!

Min utrustning

Kontakt:

[email protected]

Bloggkoll