Radiostyrd båt

Radiostyrd segebåt
Utrustning:
Canon EOS 400D
EF-s 18-55 f/3,5-5,6

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge. Jag har gjort många andra saker.

I söndags så plockade jag fram den radiostyrda segelbåten från bordet i pingisrummet, laddade batterierna och tog med Hanna och hennes kompis ner till Ljungsjön. Jag testade lite så allt funkade som det skulle och lämnade sedan över kontrollen till Hanna för att jag skulle ta lite bilder.


Radiostyrd segelbåt 
Utrustning:
Canon EOS 400D
EF 70-200 f/4,0 L USM

Oliver
www.wettdinho.se
Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan min tillåtelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är inte tillåtet att kopiera eller ladda ned bilder från denna blogg!

Min utrustning

Kontakt:

[email protected]

Bloggkoll