Tidnings miss...


Utrustning:
Canon EOS 400D
EF 70-200 f/4,0 L USM

Hittade en till bild i arkivet.
Jag var på Gotland en vecka i somras och då skulle min kompis och hans mamma springa en orienterings tävling. Jag hade med mig kameran dit. Det var DM där så tidningen på ön hade skickat dit en fotograf och just den här bilden som jag tog, tog han också fast från en annan vinkel. Jag tycker att min bild blev mycket bättre... De kanske skulle anlita mig istället. :o))

Oliver
www.wettdinho.se
Det är inte tillåtet att kopiera bilder utan min tillåtelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är inte tillåtet att kopiera eller ladda ned bilder från denna blogg!

Min utrustning

Kontakt:

[email protected]

Bloggkoll