Bloggen flyttad till www.wettdinho.se

Här är en del av alla de nya inläggen på www.wettdinho.se. Bland annat fotoskola, fotonyheter, bilder, foton... 
Lär dig fotografera som ett proffs!
Lär dig allt om Bländare, Slutartid och ISO
Allt du behöver veta om de 4 exponeringslägena
Panorera som ett proffs!
Hur du förbättrar dina misslyckade fyrverkeribilder till nästa år
Var och vem får jag fotografera
5 saker du inte viste om stativ
Välj Crimson istället för köp av fotoskrivare
Fotografera vattenskulpturer
Dagens snabba tips: Skydda dina objektiv genom att investera i UV-filter
Allt du behöver veta om fejkade Tiltshift bilder
Få en fin skuggad kant
Skärpa
3 olika sätt att spara din bild.
790 photoshopguider till nybörjare och proffs!
Hur och var säljar man sina bilder?
Video: Fotografering en livsstil
Test: 16 iPhone appar för fotonörden
25 redigeringsmisstag i Photoshop

Dagens snabba tips: Håll din objektiv rena
CSnext.se - Allt om Photoshop CS5 på svenska
Massor gratis bakgrundsbilder för din Mac och Windows dator
Setup till produktbilder på Sigma 18-50 f/2,8
Inhadlat- Canon EF 17-55 f/2,8 IS USM
3 fotobloggar jag följer
Fråga till er läsare: När köpte du din första systemkamera?
Min första fotoutställning på Ljungs slott

Den vanliga löprundan - I träsket
Mina bilder på väggen
Vägen till publicerad bild i Expressen på Zlatan Ibrahimivic
Alla svenska fotonyheter på ett och samma ställe
Gluggmugg - Canons numera världskända kaffemugg
Gästblogga på www.wettdinho.se?
Välj Crimson istället för köp av fotoskrivare
14 inspirerande fjällbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är inte tillåtet att kopiera eller ladda ned bilder från denna blogg!

Min utrustning

Kontakt:

[email protected]

Bloggkoll